dimarts, 17 de febrer del 2009

La Challenge no es promociona a Fitur i Juhé reconeix l'error

L'alcalde de Calella i president del Consorci de Promoció Turística Costa de Barcelona Maresme parla de patinada per la falta d’informació sobre la Challenge a l’estand de Fitur, la mostra turística espanyola que se celebra a Madrid.

El president del Consorci de Promoció Turística Costa de Barcelona-Maresme i alcalde de Calella, Josep Maria Juhé, va assegurar en l’últim ple municipal que ell també s’havia sorprès al comprovar que dins l’estand que Costa de Barcelona-Maresme tenia a Fitur no hi havia material sobre la celebració de la Challenge. Josep Maria Juhé va indicar, al ser interpel.lat per la regidora de Convergència i Unió Sònia Hernández, que havia demanat explicacions als responsables del Consell Comarcal del Maresme.

El president del Consorci de Promoció Turística Costa de Barcelona-Maresme va explicar, a més, que l’error comès a Fitur es podria deure a una falta de definició sobre l’òrgan que, de manera institucional, representarà la triatló.

Per la seva banda, la regidora convergent, Sònia Hernández, creu que hi ha hagut "una doble negligència de Juhé com a alcalde i com a president del Consorci". A més, els convergents demanaran explicacions en el si del Consorci a l'entendre que es podien haver repartit fulletons i pòsters promocionals. En tot cas, Juhé va informar que la Challenge es promocionarà en la propera cita turística de la marca Costa de Barcelona-Maresme, que serà a la ciutat francesa de Toulouse, un saló adreçat al públic finalista.