La nova junta de l’Associació Turística de Calella inicia mandat presentant un nou producte turístic. Aprofitant l’impacte que ha tingut en la ciutat la celebració del Challenge Costa de Barcelona-Maresme, l’empresariat aposta per singularitzar Calella com una destinació per a l’entrenament de triatletes i ciclistes de muntanya. Asseguren que el territori reuneix les característiques necessàries per a desenvolupar el producte i que no calen inversions complementàries.
A banda de l’esport, el sector turístic també apunta que cal potenciar l’oferta cultural de Calella, i en concret el Festival de la Imatge que organitza l’entitat privada Foto-Film.
L’Associació Turística de Calella ha anunciat les primeres accions encaminades a potenciar i millorar la destinació turística. Ho ha fet la nova presidenta de l’entitat, Isabel Mallol, poc després de ser escollida en assemblea i per unanimitat. Pren el relleu a Enric Hernández, qui ha estat a la presidència de l’ATC des de la seva creació, l’any 2004.
El camí a seguir va en dues direccions, però especialment a desenvolupar i consolidar Calella com a destinació de turisme esportiu. L’objectiu és presentar la ciutat com un gran camp per a l’entrenament de triatletes i ciclistes de muntanya. Tenen fins i tot l’eslògan decidit: ‘Calella-Barcelona Triathlon and BTT Training Resort’.
En els propers mesos es definirà la campanya promocional d’aquest nou producte turístic, que pretén ser internacional, i a la qual es podrà accedir des de la pàgina web de l’ATC; que també es renovarà. Se li vol donar difusió, a més, en el marc d’un dels esdeveniments més populars de la ciutat: La Fira de Calella i l’Alt Maresme. Proposen, ja de cara a l’any 2011, que el monogràfic es dediqui al turisme esportiu, ja sigui amb la presència de clubs de triatló o ciclisme, a través d’exposicions, xerrades o estands comercials. S’uniria així la Fira de setembre amb el Challenge d’octubre de manera que s’aconseguiria allargar el periode de màxima activitat turística.
L’altre producte a desenvolupar, i del qual encara no se n’han donat detalls, té a veure amb la cultura i amb un dels certamens de més projecció que té Calella: el Festimatge que organitza Foto-Film Calella.
Dues línies d’acció que el sector considera seran un veritable impuls econòmic de qualitat.
A banda de l’esport, el sector turístic també apunta que cal potenciar l’oferta cultural de Calella, i en concret el Festival de la Imatge que organitza l’entitat privada Foto-Film.
L’Associació Turística de Calella ha anunciat les primeres accions encaminades a potenciar i millorar la destinació turística. Ho ha fet la nova presidenta de l’entitat, Isabel Mallol, poc després de ser escollida en assemblea i per unanimitat. Pren el relleu a Enric Hernández, qui ha estat a la presidència de l’ATC des de la seva creació, l’any 2004.
El camí a seguir va en dues direccions, però especialment a desenvolupar i consolidar Calella com a destinació de turisme esportiu. L’objectiu és presentar la ciutat com un gran camp per a l’entrenament de triatletes i ciclistes de muntanya. Tenen fins i tot l’eslògan decidit: ‘Calella-Barcelona Triathlon and BTT Training Resort’.
En els propers mesos es definirà la campanya promocional d’aquest nou producte turístic, que pretén ser internacional, i a la qual es podrà accedir des de la pàgina web de l’ATC; que també es renovarà. Se li vol donar difusió, a més, en el marc d’un dels esdeveniments més populars de la ciutat: La Fira de Calella i l’Alt Maresme. Proposen, ja de cara a l’any 2011, que el monogràfic es dediqui al turisme esportiu, ja sigui amb la presència de clubs de triatló o ciclisme, a través d’exposicions, xerrades o estands comercials. S’uniria així la Fira de setembre amb el Challenge d’octubre de manera que s’aconseguiria allargar el periode de màxima activitat turística.
L’altre producte a desenvolupar, i del qual encara no se n’han donat detalls, té a veure amb la cultura i amb un dels certamens de més projecció que té Calella: el Festimatge que organitza Foto-Film Calella.
Dues línies d’acció que el sector considera seran un veritable impuls econòmic de qualitat.