Ha començat la campanya de Nadal dels comerciants. Es diu “Més que un Nadal” i la promoció s’ha pensat seguint la idea dels anys anteriors, el sumaquilòmetres. El tema en què es basa la campanya nadalenca d'enguany és la d'edificis i mitjans de transports singulars.
Els 20 destins que es proposen en el sumaquilòmetres, representen l’excepcionalitat pel que fa a mida i ubicació. Per posar un exemple: Hi ha un creuer al Carib amb el vaixell més gran del món, o anar a Las Vegas a l’hotel amb més habitacions que existeix. Els premis són 5 viatges per a dues persones i 10 sopars per a dues persones en els restaurants associats, tal i com ha explicat Montse Cordón, vicepresidenta de l'Associació de comerciants Calella Centre Comercial.
Aquest any els 20 destins s’organitzaran com l’any passat, en 5 grups de 4. A l’hora del sorteig es separen els sumaquilòmetres en 5 recipients en funció del grup de destins que hagin escollit, i s’extraurà un cupó de cada urna. Alhora també es vol premiar el comerç que presenti més adhesius en les cinc butlletes premiades, que guanyarà unes entrades per assistir a un espectacle més una nit en un hotel de 4 estrelles de Barcelona. Per al sorteig, que es farà passat festes en directe per Ràdio Calella, s'han editat 36.000 butlletes.
Un cop acabada la campanya es farà una nit de germanor per als socis de Calella Centre Comercial, amb el sorteig d’importants premis.
Els 20 destins que es proposen en el sumaquilòmetres, representen l’excepcionalitat pel que fa a mida i ubicació. Per posar un exemple: Hi ha un creuer al Carib amb el vaixell més gran del món, o anar a Las Vegas a l’hotel amb més habitacions que existeix. Els premis són 5 viatges per a dues persones i 10 sopars per a dues persones en els restaurants associats, tal i com ha explicat Montse Cordón, vicepresidenta de l'Associació de comerciants Calella Centre Comercial.
Aquest any els 20 destins s’organitzaran com l’any passat, en 5 grups de 4. A l’hora del sorteig es separen els sumaquilòmetres en 5 recipients en funció del grup de destins que hagin escollit, i s’extraurà un cupó de cada urna. Alhora també es vol premiar el comerç que presenti més adhesius en les cinc butlletes premiades, que guanyarà unes entrades per assistir a un espectacle més una nit en un hotel de 4 estrelles de Barcelona. Per al sorteig, que es farà passat festes en directe per Ràdio Calella, s'han editat 36.000 butlletes.
Un cop acabada la campanya es farà una nit de germanor per als socis de Calella Centre Comercial, amb el sorteig d’importants premis.