La marca turística Costa de Barcelona-Maresme es promocionarà un any més en el Saló Internacional de Turisme de Catalunya que s’inaugura avui i s’allargarà fins diumenge.
Part de la promoció es dirigirà als atractius gastronòmics de la comarca, coincidint amb la celebració de les jornades sobre les maduixes i els pèsols que es fan en diverses poblacions de la comarca. També s’ha programat una degustació del Plat de Mataró, la sèpia amb pèsols, en col•laboració amb el Gremi de restauració. Vinculat a la cultura i les tradicions maresmenques, dissabte les Puntaires d’Arenys de Munt faran una demostració del seu art amb els boixets.
Avui a més, i dins l’espai professional, el president del Consorci i alcalde de Calella, Josep Maria Juhé, pronunciarà una conferència sobre la innovació que suposa a través de la marca Costa de Barcelona-Maresme el donar nous valors a la destinació turística.
L'alcalde de Calella ha destacat el gran consens social i polític que hi ha a l'hora de desenvolupar la marca Costa de BCN-Maresme.
El Saló Internacional de Turisme de Catalunya obre avui les seves portes amb certa incertesa arran de la crisi econòmica, tot i que Juhé es mostra optimista i recorda que el sector turístic va ser el primer en notar la crisi i també ara serà el primer en sortir-se'n.
Al Saló Internacional de Turisme de Catalunya també es distribuirà l’opuscle que el Consorci de Promoció ha reeditat i en el que s’indica l’oferta de ports i platges.
Part de la promoció es dirigirà als atractius gastronòmics de la comarca, coincidint amb la celebració de les jornades sobre les maduixes i els pèsols que es fan en diverses poblacions de la comarca. També s’ha programat una degustació del Plat de Mataró, la sèpia amb pèsols, en col•laboració amb el Gremi de restauració. Vinculat a la cultura i les tradicions maresmenques, dissabte les Puntaires d’Arenys de Munt faran una demostració del seu art amb els boixets.
Avui a més, i dins l’espai professional, el president del Consorci i alcalde de Calella, Josep Maria Juhé, pronunciarà una conferència sobre la innovació que suposa a través de la marca Costa de Barcelona-Maresme el donar nous valors a la destinació turística.
L'alcalde de Calella ha destacat el gran consens social i polític que hi ha a l'hora de desenvolupar la marca Costa de BCN-Maresme.
El Saló Internacional de Turisme de Catalunya obre avui les seves portes amb certa incertesa arran de la crisi econòmica, tot i que Juhé es mostra optimista i recorda que el sector turístic va ser el primer en notar la crisi i també ara serà el primer en sortir-se'n.
Al Saló Internacional de Turisme de Catalunya també es distribuirà l’opuscle que el Consorci de Promoció ha reeditat i en el que s’indica l’oferta de ports i platges.