Calella ha definit l’estratègia turística que desenvoluparà en els propers 4 anys. L’Ajuntament i l’associació que representa l’empresariat turístic local, l’Associació Turística de Calella, han consensuat el Pla d’Accions sobre el qual han estat treballant l’últim any. Paral·lelament això, també s’ha acordat un Pacte Local pel Turisme a partir del qual es vol garantir la plena convivència entre la ciutadania i l’activitat turística.
Calella deixarà de planificar les accions de promoció i dinamització turística de forma anual. L’Ajuntament i l’Associació Turística de Calella han consensuat quines han de ser les principals línies d’acció que es desenvoluparan durant el període 2010-2014 amb l’objectiu de consolidar la ciutat com la destinació líder del territori “Costa de Barcelona-Maresme”. Ha quedat plasmat en un Pla que es presentarà públicament a finals d’abril i que substituirà l’actual conveni de col·laboració entre sector públic i privat. Ho ha explicat la regidora de Turisme de l’Ajuntament de Calella, Loida Serrano qui ha dit que “hi ha uns esforços que ara estaven a través del conveni de col·laboració econòmica, aquests diners es destinaven a l’Agència i l’ATC és qui contractava i qui planificava les activitats complementàries de l’estiu. Això se seguirà fent igualment però hi haurà un paraigues que és el Pla d’accions que justificarà com i de quina manera”.
Contempla propostes assumibles i flexibles. Segons la regidora de Turisme són condicions primordials en l’actual context de crisi econòmica que impedeix a l’administració local fer una inversió realment estimulant.
Amb el Pla, Calella també busca professionalitzar la gestió i la promoció, tasca assumida fins ara pel Patronat Municipal de Turisme. Un cop dissolt, la proposta de constituir un organisme que coordini i gestioni les polítiques de turisme no és, a hores d’ara, urgent. De fet, la regidora assegura que l’actual dinàmica de treball és còmoda i eficient.
El govern municipal de Calella, format pel PSC i ERC, situa el Pla d’Accions Turístiques com un projecte de ciutat de futur i, com a tal, vol que la seva implantació compti amb el màxim suport polític. Per això, es presentarà al plenari en la sessió extraordinària del pròxim 15 d’abril.
Un cop aprovat per ple, el Pla d’Accions Turístiques de Calella serà presentat públicament a finals del mes d’abril en un acte al qual hi ha confirmat l’assistència el conseller d’Innovació, Universitats i Empresa de la Generalitat, Josep Huguet.
Calella deixarà de planificar les accions de promoció i dinamització turística de forma anual. L’Ajuntament i l’Associació Turística de Calella han consensuat quines han de ser les principals línies d’acció que es desenvoluparan durant el període 2010-2014 amb l’objectiu de consolidar la ciutat com la destinació líder del territori “Costa de Barcelona-Maresme”. Ha quedat plasmat en un Pla que es presentarà públicament a finals d’abril i que substituirà l’actual conveni de col·laboració entre sector públic i privat. Ho ha explicat la regidora de Turisme de l’Ajuntament de Calella, Loida Serrano qui ha dit que “hi ha uns esforços que ara estaven a través del conveni de col·laboració econòmica, aquests diners es destinaven a l’Agència i l’ATC és qui contractava i qui planificava les activitats complementàries de l’estiu. Això se seguirà fent igualment però hi haurà un paraigues que és el Pla d’accions que justificarà com i de quina manera”.
Contempla propostes assumibles i flexibles. Segons la regidora de Turisme són condicions primordials en l’actual context de crisi econòmica que impedeix a l’administració local fer una inversió realment estimulant.
Amb el Pla, Calella també busca professionalitzar la gestió i la promoció, tasca assumida fins ara pel Patronat Municipal de Turisme. Un cop dissolt, la proposta de constituir un organisme que coordini i gestioni les polítiques de turisme no és, a hores d’ara, urgent. De fet, la regidora assegura que l’actual dinàmica de treball és còmoda i eficient.
El govern municipal de Calella, format pel PSC i ERC, situa el Pla d’Accions Turístiques com un projecte de ciutat de futur i, com a tal, vol que la seva implantació compti amb el màxim suport polític. Per això, es presentarà al plenari en la sessió extraordinària del pròxim 15 d’abril.
Un cop aprovat per ple, el Pla d’Accions Turístiques de Calella serà presentat públicament a finals del mes d’abril en un acte al qual hi ha confirmat l’assistència el conseller d’Innovació, Universitats i Empresa de la Generalitat, Josep Huguet.