L’Associació Turística Costa de Barcelona-Maresme tindrà la seu al Centre Innova de Pineda de Mar. Aquest dimarts s’ha fet la signatura del conveni entre el màxim representant de l’entitat privada, Joan Campolier, i l’alcalde de la població, Xavier Amor; en un acte que ha servit per escenificar la voluntat del sector públic i el privat de treballar conjuntament per a la millora del negoci turístic de les destinacions agrupades sota la marca i entre les quals hi ha Calella.
El Centre Innova de Pineda de Mar aposta per convertir-se en un espai de referència al Maresme en l’àmbit turístic. Per això, l’Ajuntament de la població ha arribat a un acord amb l’Associació privada Costa de Barcelona-Maresme perquè hi instal.li la seva seu.
S’uniran en un mateix espai, a més, diferents sectors i àrees de desenvolupament i promoció econòmica. La intenció és construir un teixit empresarial maresmenc potent que ideï productes turístics atractius. Joan Campolier, president Associació Turística Costa Barcelona-Maresme ha dit que "si som conscients que hem de crear producte i el fem ben fet, tenim assegurat que les empreses en treuran resultats positius. Producte vol dir estada, en el comerç vol dir vendes i en la restauració significa promocionar la gastronomia. Aquesta suma d’inèrcies pot fer potent la comarca i Costa de Barcelona-Maresme”.
Costa de Barcelona-Maresme és la marca que agrupa totes les destinacions turístiques de la comarca i que té, entre els seus objectius, fer-ne una promoció conjunta. Treballar per millorar-ne la competitivitat combinant noves estratègies amb fórmules tradicionals com l’oferta de sol i platja. Un model explotat especialment al nord del Maresme i que l'alcalde de Pineda de Mar, Xavier Amor, ha assegurat que ara també està en procés de reinvenció.
La qualitat és, per a tots, l’únic camí de futur turístic, ja sigui a través de productes vinculats al sol i la platja, com a les famílies, l’esport o la natura.
El Centre Innova de Pineda de Mar aposta per convertir-se en un espai de referència al Maresme en l’àmbit turístic. Per això, l’Ajuntament de la població ha arribat a un acord amb l’Associació privada Costa de Barcelona-Maresme perquè hi instal.li la seva seu.
S’uniran en un mateix espai, a més, diferents sectors i àrees de desenvolupament i promoció econòmica. La intenció és construir un teixit empresarial maresmenc potent que ideï productes turístics atractius. Joan Campolier, president Associació Turística Costa Barcelona-Maresme ha dit que "si som conscients que hem de crear producte i el fem ben fet, tenim assegurat que les empreses en treuran resultats positius. Producte vol dir estada, en el comerç vol dir vendes i en la restauració significa promocionar la gastronomia. Aquesta suma d’inèrcies pot fer potent la comarca i Costa de Barcelona-Maresme”.
Costa de Barcelona-Maresme és la marca que agrupa totes les destinacions turístiques de la comarca i que té, entre els seus objectius, fer-ne una promoció conjunta. Treballar per millorar-ne la competitivitat combinant noves estratègies amb fórmules tradicionals com l’oferta de sol i platja. Un model explotat especialment al nord del Maresme i que l'alcalde de Pineda de Mar, Xavier Amor, ha assegurat que ara també està en procés de reinvenció.
La qualitat és, per a tots, l’únic camí de futur turístic, ja sigui a través de productes vinculats al sol i la platja, com a les famílies, l’esport o la natura.