Ha començat el veritable compte enrere pel Segon Challenge Costa de Barcelona-Maresme. La inauguració de l'Expo-Challenge dóna el veritable punt d'inici a les activitats vinculades a la prova esportiva. Les marques esportives de productes relatius als triatlons han pres posicions al Passeig Manel Puigvert, per on ahir vam poder veure dos especialistes i cracks catalans: Marcel Zamora i Xavi Llobet. Al costat, funcionant ja a ple rendiment, els voluntaris han començat a repartir els dorsals.
Els voluntaris del Challenge atenien aquest dijous els primers esportistes. Són els encarregats de lliurar-los els dorsals i tot el material que necessitaran per identificar-se durant la prova. Treballaran intensament aquests propers dies a la carpa instal.lada al passeig Manel Puigvert, costat a costat amb les graderies des d'on es podrà veure l'arribada dels esportistes. El sector annex es reserva a l'activitat comercial. El Challenge és un bon aparador per les marques esportives que fabriquen productes per al triatleta: begudes i components energètics, equipació, bicicletes, complements i accessoris. De tot s'hi pot trobar a l'Expo Challenge inaugurada aquest dijous a la tarda, i on Marcel Zamora promocionava la marca que el patrocina. El triatleta barceloní va ser el vencedor del primer Challenge però no participarà en la segona edició d'aquest diumenge.
La fira de productes esportius és un element més de l'espectacle Challenge. L'espetec serà pròpiament la cursa, que s'espera es converteixi novament en una festa ciutadana
L'Ajuntament de Calella, que juntament amb el Consell Comarcal del Maresme són les institucions públiques que patrocinen el Challenge, valoren l'impacte que pot tenir sobre el territori. Especialment en la vessant turística, en la creació d'un nou producte de marca que singularitzi la destinació Costa de Barcelona-Maresme, segons ha declarat la regidora de Turisme, Loida Serrano.
També en destaca la vessant familiar. El Challenge Costa de Barcelona-Maresme prepara una competició infantil, per dissabte al matí, a la qual ja s'han inscrit més de 400 escolars de Calella.
Els voluntaris del Challenge atenien aquest dijous els primers esportistes. Són els encarregats de lliurar-los els dorsals i tot el material que necessitaran per identificar-se durant la prova. Treballaran intensament aquests propers dies a la carpa instal.lada al passeig Manel Puigvert, costat a costat amb les graderies des d'on es podrà veure l'arribada dels esportistes. El sector annex es reserva a l'activitat comercial. El Challenge és un bon aparador per les marques esportives que fabriquen productes per al triatleta: begudes i components energètics, equipació, bicicletes, complements i accessoris. De tot s'hi pot trobar a l'Expo Challenge inaugurada aquest dijous a la tarda, i on Marcel Zamora promocionava la marca que el patrocina. El triatleta barceloní va ser el vencedor del primer Challenge però no participarà en la segona edició d'aquest diumenge.
La fira de productes esportius és un element més de l'espectacle Challenge. L'espetec serà pròpiament la cursa, que s'espera es converteixi novament en una festa ciutadana
L'Ajuntament de Calella, que juntament amb el Consell Comarcal del Maresme són les institucions públiques que patrocinen el Challenge, valoren l'impacte que pot tenir sobre el territori. Especialment en la vessant turística, en la creació d'un nou producte de marca que singularitzi la destinació Costa de Barcelona-Maresme, segons ha declarat la regidora de Turisme, Loida Serrano.
També en destaca la vessant familiar. El Challenge Costa de Barcelona-Maresme prepara una competició infantil, per dissabte al matí, a la qual ja s'han inscrit més de 400 escolars de Calella.