La imatge institucional del Challenge Costa de Barcelona-Maresme ha estat seleccionada pels premis Anuaria 2010, un dels certàmens de disseny gràfic més prestigiosos de l'Estat espanyol.
La imatge amb què es va promocionar el triatló internacional és obra del dissenyador i creatiu Pitu Gómez, que va rebre l'encàrrec del Consell Comarcal de confeccionar una imatge de marca que identifiqués la implicació del territori.
Gómez va apostar pel color vermell, com a símbol de la passió i la força vital, sobre el qual emergeixen cercles de color blanc que simbolitzen els esportistes i que conformen, tots junts, una fletxa. Aquesta imatge s'ha acompanyat de fotografies de les proves del triatló: la natació, el ciclisme i la cursa a peu.
Aquesta imatge es va aplicar sobre banderoles i fulletons editats el 2009 per promocionar les primeres edicions del Challenge i el Half Challenge.
La imatge amb què es va promocionar el triatló internacional és obra del dissenyador i creatiu Pitu Gómez, que va rebre l'encàrrec del Consell Comarcal de confeccionar una imatge de marca que identifiqués la implicació del territori.
Gómez va apostar pel color vermell, com a símbol de la passió i la força vital, sobre el qual emergeixen cercles de color blanc que simbolitzen els esportistes i que conformen, tots junts, una fletxa. Aquesta imatge s'ha acompanyat de fotografies de les proves del triatló: la natació, el ciclisme i la cursa a peu.
Aquesta imatge es va aplicar sobre banderoles i fulletons editats el 2009 per promocionar les primeres edicions del Challenge i el Half Challenge.