Aquest cap de setmana, se celebrarà al recinte d'IFEMA de Madrid la fira Bebés&Mamás; un saló adreçat a les famílies en el qual hi participen les primers marques de productes i sectors directament o indirecta vinculats als nadons, la infància i les mares.
Tampoc es perdran la cita madrilenya les poblacions catalanes que disposen de la marca de turisme familiar, entre elles Calella, i d'altres maresmenques com Santa Susanna, Pineda de Mar i Malgrat de Mar.
El món dels nadons i les famílies disposa d'un Saló des d'on promocionar els seus productes i serveis i que recorre la geografia espanyola. Hi ha expositors de tot tipus: de roba i calçat, mobiliari, alimentació, assegurances mèdiques, centres de salut, o entitats i associacions. Obre temporada, com és habitual, a Madrid, al recinte IFEMA, per després desplaçar-se a Sevilla, fer parada a Barcelona i per últim a Alacant. Buscant dos segments de mercats especialment atractius per les destinacions turístiques d'aquí, l'Agència Catalana de Turisme instal·larà un estand al saló madrileny perquè es promocionin.
La intenció és captar turisme de proximitat, el que pot fer estades al llarg de l'any ajudant a desestacionalitzar la temporada; i atraure també el turisme familiar pel qual l'agència ha creat una marca de certificació específica. D'acord amb el programa d'activitats de promoció, les vuit poblacions distingides aprofitaran el saló del nadó per donar-se a conèixer. Són Roses i Blanes, de la província de Girona; Cambrils, Salou i Calafell de Tarragona; i Malgrat, Pineda de Mar, Santa Susanna i Calella, municipis de la província de Barcelona i tots quatre inscrits a la marca territorial Costa de Barcelona-Maresme.
Calella disposa de material promocional específic sobre la seva oferta vinculada al turisme familiar que repartirà entre els visitants de la fira. Ho ha explicat la regidora de Turisme, Loida Serrano qui ha dit que el fulletó per a turisme familiar "està molt pensat per aquella família que ve a Calella i quins serveis i espais pot gaudir. Per exemple, hi ha un mapa on s'ubiquen els parcs infantils, també hi ha informació d'espais d'oci i lleure, botigues, material que pot necessitar la família".
La regidora de Turisme ha indicat que l'interès de Calella d'assistir a la fira Bebés&Mamás radica justament en el públic a qui es dirigeix, molt acotat i finalista.
El saló obrirà portes aquest dissabte a les 10 del matí i les tancarà diumenge a les 8 del vespre.
Tampoc es perdran la cita madrilenya les poblacions catalanes que disposen de la marca de turisme familiar, entre elles Calella, i d'altres maresmenques com Santa Susanna, Pineda de Mar i Malgrat de Mar.
El món dels nadons i les famílies disposa d'un Saló des d'on promocionar els seus productes i serveis i que recorre la geografia espanyola. Hi ha expositors de tot tipus: de roba i calçat, mobiliari, alimentació, assegurances mèdiques, centres de salut, o entitats i associacions. Obre temporada, com és habitual, a Madrid, al recinte IFEMA, per després desplaçar-se a Sevilla, fer parada a Barcelona i per últim a Alacant. Buscant dos segments de mercats especialment atractius per les destinacions turístiques d'aquí, l'Agència Catalana de Turisme instal·larà un estand al saló madrileny perquè es promocionin.
La intenció és captar turisme de proximitat, el que pot fer estades al llarg de l'any ajudant a desestacionalitzar la temporada; i atraure també el turisme familiar pel qual l'agència ha creat una marca de certificació específica. D'acord amb el programa d'activitats de promoció, les vuit poblacions distingides aprofitaran el saló del nadó per donar-se a conèixer. Són Roses i Blanes, de la província de Girona; Cambrils, Salou i Calafell de Tarragona; i Malgrat, Pineda de Mar, Santa Susanna i Calella, municipis de la província de Barcelona i tots quatre inscrits a la marca territorial Costa de Barcelona-Maresme.
Calella disposa de material promocional específic sobre la seva oferta vinculada al turisme familiar que repartirà entre els visitants de la fira. Ho ha explicat la regidora de Turisme, Loida Serrano qui ha dit que el fulletó per a turisme familiar "està molt pensat per aquella família que ve a Calella i quins serveis i espais pot gaudir. Per exemple, hi ha un mapa on s'ubiquen els parcs infantils, també hi ha informació d'espais d'oci i lleure, botigues, material que pot necessitar la família".
La regidora de Turisme ha indicat que l'interès de Calella d'assistir a la fira Bebés&Mamás radica justament en el públic a qui es dirigeix, molt acotat i finalista.
El saló obrirà portes aquest dissabte a les 10 del matí i les tancarà diumenge a les 8 del vespre.