La Diputació de Barcelona inspeccionarà els tallers de reparació d'automòbils de Calella per comprovar que compleixen la normativa. La nova campanya d'inspeccions informatives de la Diputació es realitzarà durant el mes de novembre en 17 municipis de la demarcació, sis dels quals són al Maresme.
Els tècnics de consum de la Diputació de Barcelona centraran la seva acció a Calella en els tallers de reparació d'automòbils. Hauran de mostrar l'acreditació expedida per l'Ajuntament i, durant la visita, verificaran si s'exposen els preus o l'horari comercial, que hi hagi fulls de reclamació a disposició dels clients o que es donin tiquets i factures del servei realitzat. En cas de no complir amb aquests requisits, els tècnics lliuraran una còpia del control i explicaran quins són els aspectes que cal resoldre.
La campanya també se centrarà en els tallers de reparació a Premià de Dalt. A Canet de Mar i Montgat, els tècnics es personaran als establiments de venda de pa; i a Pineda de Mar i Sant Andreu de Llavaneres als restaurants.
La diputada de l'Àrea de Consum ha declarat que l'objectiu de la campanya és informar els titulars sobre les eines i mecanismes que les normatives sectorials posen al seu abast, amb l'objectiu de garantir el dret a la informació i el dret dels consumidors.
Els tècnics de consum de la Diputació de Barcelona centraran la seva acció a Calella en els tallers de reparació d'automòbils. Hauran de mostrar l'acreditació expedida per l'Ajuntament i, durant la visita, verificaran si s'exposen els preus o l'horari comercial, que hi hagi fulls de reclamació a disposició dels clients o que es donin tiquets i factures del servei realitzat. En cas de no complir amb aquests requisits, els tècnics lliuraran una còpia del control i explicaran quins són els aspectes que cal resoldre.
La campanya també se centrarà en els tallers de reparació a Premià de Dalt. A Canet de Mar i Montgat, els tècnics es personaran als establiments de venda de pa; i a Pineda de Mar i Sant Andreu de Llavaneres als restaurants.
La diputada de l'Àrea de Consum ha declarat que l'objectiu de la campanya és informar els titulars sobre les eines i mecanismes que les normatives sectorials posen al seu abast, amb l'objectiu de garantir el dret a la informació i el dret dels consumidors.