Calella espera que el Challenge Costa de Barcelona-Maresme tingui més ressò internacional. Aquesta és una de les mancances detectades en les dues primeres edicions del triatló i que s'espera resoldre aquest 2011 desplegant una estratègia comunicativa que, a nivell públic, permeti identificar el Maresme com una destinació turística especialitzada en l'esport i amb gran capacitat organitzativa.
Una faceta que implica una important aposta econòmica però que l'alcalde de Calella creu que es podrà afrontar perquè es podrà fer una distribució més eficaç dels recursos.
El 2010 va ser un any difícil per al Challenge Costa de Barcelona-Maresme perquè l'organització va passar a mans d'una nova empresa, però tot i així es van complir, amb escreix, els objectius de seguretat i qualitat. Superades, segons l'alcalde, aquestes qüestions elementals i bàsiques, en aquesta tercera edició hi ha altres reptes i, principalment, convertir el triatló internacional en un producte a publicitar sobre la destinació turística que la identifica. S'establirà una estratègia comunicativa potent comptant amb els recursos econòmics privats i provinents de les inscripcions que l'any passat no va poder gestionar l'empresa organitzadora.
Tot i la proximitat del Half Challenge, que es disputarà el 29 de maig, Calella confia en poder implementar ja alguna acció promocional. De la mateixa manera que es treballarà per sumar complicitats arreu del territori, l'altra assignatura pendent. S'ha buscat la implicació dels municipis que recelaven de la prova pel cost econòmic que els suposava, i en la que no hi veien cap benefici directe. Juhé ha assenyalat que aquest any 2010 "hem subvencionat els ajuntaments per on ha passat la prova per cobrir part de les despeses que han tingut els ajuntaments que han posat policia a la carretera o mobilitzar la brigada per posar tanques metàl·liques”.
En aquest cas es tractava d'una subvenció que es donava en funció dels quilòmetres linials de cada ciutat per on passava la prova.
Calella, com a ciutat que ha capitanejat el Challenge Costa de Barcelona-Maresme, juntament amb el Consell Comarcal del Maresme, també h a assumit i assumirà en aquesta tercera edició el cost de l'aixecament dels peatges de la C-32 per l'afectació de la carretera Nacional 2, que és el traçat de la cursa en bicicleta.
Una faceta que implica una important aposta econòmica però que l'alcalde de Calella creu que es podrà afrontar perquè es podrà fer una distribució més eficaç dels recursos.
El 2010 va ser un any difícil per al Challenge Costa de Barcelona-Maresme perquè l'organització va passar a mans d'una nova empresa, però tot i així es van complir, amb escreix, els objectius de seguretat i qualitat. Superades, segons l'alcalde, aquestes qüestions elementals i bàsiques, en aquesta tercera edició hi ha altres reptes i, principalment, convertir el triatló internacional en un producte a publicitar sobre la destinació turística que la identifica. S'establirà una estratègia comunicativa potent comptant amb els recursos econòmics privats i provinents de les inscripcions que l'any passat no va poder gestionar l'empresa organitzadora.
Tot i la proximitat del Half Challenge, que es disputarà el 29 de maig, Calella confia en poder implementar ja alguna acció promocional. De la mateixa manera que es treballarà per sumar complicitats arreu del territori, l'altra assignatura pendent. S'ha buscat la implicació dels municipis que recelaven de la prova pel cost econòmic que els suposava, i en la que no hi veien cap benefici directe. Juhé ha assenyalat que aquest any 2010 "hem subvencionat els ajuntaments per on ha passat la prova per cobrir part de les despeses que han tingut els ajuntaments que han posat policia a la carretera o mobilitzar la brigada per posar tanques metàl·liques”.
En aquest cas es tractava d'una subvenció que es donava en funció dels quilòmetres linials de cada ciutat per on passava la prova.
Calella, com a ciutat que ha capitanejat el Challenge Costa de Barcelona-Maresme, juntament amb el Consell Comarcal del Maresme, també h a assumit i assumirà en aquesta tercera edició el cost de l'aixecament dels peatges de la C-32 per l'afectació de la carretera Nacional 2, que és el traçat de la cursa en bicicleta.