El grup municipal de CiU denuncia que aquest any tampoc hi ha hagut cap tipus d'informació del Challenge ni de la nostra ciutat a Fitur, la Fira de Turisme de Madrid, i ho atribueix a una manca de compromís del govern municipal.
La crítica neix pel fet que Calella com a ciutat no hi era present i en canvi sí que hi havia aparadors propis d'altres poblacions properes, englobades a altres consorcis catalans, promogudes pels seus Ajuntaments, segons CiU.
CiU assegura que a FITUR no hi havia informació del Challenge, ni de l'oferta de turisme esportiu i familiar de Calella. La federació nacionalista considera que s'hagués hagut de promocionar el triatló, tenint en compte la important inversió realitzada per tal que aquesta prova es faci a Calella. Per CiU, el govern municipal parla sovint de promoció turística però en canvi apliquen una política de promoció que consideren nul·la, una mancança que es remunta als inicis de la prova. La regidora de CiU Sònia Hernàndez ha apuntat que es tracta d'una "doble negligència" al parlar en els mateixos termes que fa 2 anys quan l'alcalde li va dir que aquell 2009 no es va poder promocionar el Challenge per falta de temps. També ha indicat que es podria parlar de "despropòsit".
Les queixes van en la mateixa direcció que les que apuntava a aquesta emissora la presidenta de l'Associació Turística de Calella, Isabel Mallol. Considerava que la promoció individual de cada poble s'ha d'enfortir i no limitar-se a presentar de forma genèrica la destinació Costa de Barcelona-Maresme. Sònia Hernàndez creu que la destinació de Calella és prou madura i això s'ha de valorar.
Sònia Hernàndez afegeix que el seu grup municipal considera absolutament prioritari establir complicitat amb el sector turístic, el més important a la ciutat. Consideren que el govern actual el menysprea, almenys en aquesta edició de Fitur.
La crítica neix pel fet que Calella com a ciutat no hi era present i en canvi sí que hi havia aparadors propis d'altres poblacions properes, englobades a altres consorcis catalans, promogudes pels seus Ajuntaments, segons CiU.
CiU assegura que a FITUR no hi havia informació del Challenge, ni de l'oferta de turisme esportiu i familiar de Calella. La federació nacionalista considera que s'hagués hagut de promocionar el triatló, tenint en compte la important inversió realitzada per tal que aquesta prova es faci a Calella. Per CiU, el govern municipal parla sovint de promoció turística però en canvi apliquen una política de promoció que consideren nul·la, una mancança que es remunta als inicis de la prova. La regidora de CiU Sònia Hernàndez ha apuntat que es tracta d'una "doble negligència" al parlar en els mateixos termes que fa 2 anys quan l'alcalde li va dir que aquell 2009 no es va poder promocionar el Challenge per falta de temps. També ha indicat que es podria parlar de "despropòsit".
Les queixes van en la mateixa direcció que les que apuntava a aquesta emissora la presidenta de l'Associació Turística de Calella, Isabel Mallol. Considerava que la promoció individual de cada poble s'ha d'enfortir i no limitar-se a presentar de forma genèrica la destinació Costa de Barcelona-Maresme. Sònia Hernàndez creu que la destinació de Calella és prou madura i això s'ha de valorar.
Sònia Hernàndez afegeix que el seu grup municipal considera absolutament prioritari establir complicitat amb el sector turístic, el més important a la ciutat. Consideren que el govern actual el menysprea, almenys en aquesta edició de Fitur.