Calella es va afegir aquest divendres a les 7 poblacions catalanes que ostenten la marca de Turisme Esportiu. Es tracta de la segona població juntament amb Santa Susanna que aconsegueix aquest distintiu i que s'apleguen sota la marca Costa de Barcelona-Maresme.
Calella juga des d'aquest divendres a 2 lligues. Aquest és el símil que va fer servir el Director de Turisme de Catalunya durant l'acte de lliurament del distintiu de Turisme Esportiu per a la nostra ciutat; un distintiu que aplega diferents disciplines esportives com ara l'atletisme, la natació i el futbol amb una menció especial al tennis taula. La marca certifica que la ciutat compta amb instal·lacions i infraestructures òptimes per practicar aquests esports. L'alcalde de Calella considera que la consecució d'aquesta marca no és bona només per Calella sinó per a tota la comarca.
Per la seva banda, el director de Turisme de Catalunya ha destacat que la marca de turisme esportiu reforça l'oferta turística actual i és un reconeixement a la feina feta. Joan Carles Vilalta ha recordat que aquest distintiu s'adreça sobretot al mercat internacional.
L'acte de lliurement de la marca de turisme esportiu es va fer coincidint amb la celebració d'una jornada de treball dirigida als empresaris sobre les potencialitats de negoci que ofereix l'esport. Es va presentar el cas de CMR Evolution que organtiza el Challenge Costa Barcelona-Maresme.
Una altra empresa relacionada amb el món de l'esport que va presentar el seu model és Bitlonia.com, amb seu a Mataró.
Actualment hi ha 8 poblacions amb la marca de Turisme Esportiu: Lloret de Mar, Banyoles, la Seu d'Urgell, Castelló d'Empúries-Ampuriabrava, la Vall d'Aran, Sort, Sant Susanna i Calella.
Calella juga des d'aquest divendres a 2 lligues. Aquest és el símil que va fer servir el Director de Turisme de Catalunya durant l'acte de lliurament del distintiu de Turisme Esportiu per a la nostra ciutat; un distintiu que aplega diferents disciplines esportives com ara l'atletisme, la natació i el futbol amb una menció especial al tennis taula. La marca certifica que la ciutat compta amb instal·lacions i infraestructures òptimes per practicar aquests esports. L'alcalde de Calella considera que la consecució d'aquesta marca no és bona només per Calella sinó per a tota la comarca.
Per la seva banda, el director de Turisme de Catalunya ha destacat que la marca de turisme esportiu reforça l'oferta turística actual i és un reconeixement a la feina feta. Joan Carles Vilalta ha recordat que aquest distintiu s'adreça sobretot al mercat internacional.
L'acte de lliurement de la marca de turisme esportiu es va fer coincidint amb la celebració d'una jornada de treball dirigida als empresaris sobre les potencialitats de negoci que ofereix l'esport. Es va presentar el cas de CMR Evolution que organtiza el Challenge Costa Barcelona-Maresme.
Una altra empresa relacionada amb el món de l'esport que va presentar el seu model és Bitlonia.com, amb seu a Mataró.
Actualment hi ha 8 poblacions amb la marca de Turisme Esportiu: Lloret de Mar, Banyoles, la Seu d'Urgell, Castelló d'Empúries-Ampuriabrava, la Vall d'Aran, Sort, Sant Susanna i Calella.