Després d'un any d'obres de reforma, avui dimarts l'oficina de Correus de Calella obre de nou les seves portes del carrer Sant Antoni 30. Segons fonts de la companyia postal, s' ha invertit mig milió d'euros amb l'objectiu de millorar l'atenció al públic i la distribució de la correspondència per tal de fer-la de manera més puntual.
Les obres de reforma de l'oficina de Correus de Calella han consistit en la reordenació dels prop de 600 metres quadrats per tal d'adequar-los als nous processos logístics i tecnològics dels sistemes postals. Un altre dels objectius ha estat millorar l'accessibilitat i la qualitat dels serveis que s'ofereixen als ciutadans. Vicenç Ibáñez, cap de comunicació de Correus Catalunya ha explicat a Ràdio Calella els objectius d'aquesta reforma.
Les noves dependències situades al carrer Sant Antoni, 30 ofereixen als clients un espai més modern i funcional. Aquesta oficina ja fa anys que tenia la categoria de multiservei i ara, segons Ibáñez, es podran oferir aquests serveis de manera més eficaç i sense cues per als usuaris. A banda de la tradicional tramesa postal, les oficines de Correus ofereixen altres serveis com ara l'enviament de diners, pagaments de rebuts de serveis, recàrregues de mòbils o serveis bancaris.
Vicenç Ibáñez ha reconegut que les obres s'han allargat més del compte però que finalment s'ha complert l'objectiu de tenir unes instal•lacions òptimes i modernes. Amb la remodelació Correus millora també les condicions laborals dels seus treballadors.
Les obres de reforma de l'oficina de Correus de Calella han consistit en la reordenació dels prop de 600 metres quadrats per tal d'adequar-los als nous processos logístics i tecnològics dels sistemes postals. Un altre dels objectius ha estat millorar l'accessibilitat i la qualitat dels serveis que s'ofereixen als ciutadans. Vicenç Ibáñez, cap de comunicació de Correus Catalunya ha explicat a Ràdio Calella els objectius d'aquesta reforma.
Les noves dependències situades al carrer Sant Antoni, 30 ofereixen als clients un espai més modern i funcional. Aquesta oficina ja fa anys que tenia la categoria de multiservei i ara, segons Ibáñez, es podran oferir aquests serveis de manera més eficaç i sense cues per als usuaris. A banda de la tradicional tramesa postal, les oficines de Correus ofereixen altres serveis com ara l'enviament de diners, pagaments de rebuts de serveis, recàrregues de mòbils o serveis bancaris.
Vicenç Ibáñez ha reconegut que les obres s'han allargat més del compte però que finalment s'ha complert l'objectiu de tenir unes instal•lacions òptimes i modernes. Amb la remodelació Correus millora també les condicions laborals dels seus treballadors.