El Challenge d'aquest 2010 serà solidari amb la Fundació catalana d'ELA, una entitat amb seu a la nostra ciutat i que lluita contra l'Esclerosi Lateral Amiotròfica. 1 euro de cada inscripció, tant del Mig Challenge com de la prova de llarg recorregut, anirà destinat a aquesta fundació que intenta millorar la qualitat de vida dels afectats i donar suport a les famílies del voltant de 400 malalts que hi ha a Catalunya.
L'acte del voluntariat i la solidaritat del Challenge s'ha celebrat al Centre d'Acollida Turística de Teià. El president de la Fundació ELA, Enric Maria Valls, ha volgut donar les gràcies a l'organització del Challenge per haver enfocat la vessant solidaria vers els malalts amb qui treballa la seva entitat.
Ahir dijous es va presentar també la samarreta que portaran els 500 voluntaris del Segon Mig Challenge. La seva missió serà ajudar tant als corredors com al públic. Se'ls coneixerà perquè portaran una samarreta identificativa de color taronja. L'Obra Social de la fundació La Caixa va destacar el paper que juga el voluntariat en el desenvolupament d'esdeveniments tant complexos com el triatló Challenge.
L'Agència Catalana de Turisme també ha apostat pel triatló Challenge Costa de Barcelona-Maresme pel seu potencial com a dinamitzador turístic. El Director de Relacions Institucionals de l'Agència Catalana de Turisme, Jordi Secall ha destacat que la celebració d'actes esportius de rellevància internacional, com el Challenge, donen un valor afegit a les zones turístiques i les rellancen com a destinacions de qualitat.
L'acte del voluntariat i la solidaritat del Challenge s'ha celebrat al Centre d'Acollida Turística de Teià. El president de la Fundació ELA, Enric Maria Valls, ha volgut donar les gràcies a l'organització del Challenge per haver enfocat la vessant solidaria vers els malalts amb qui treballa la seva entitat.
Ahir dijous es va presentar també la samarreta que portaran els 500 voluntaris del Segon Mig Challenge. La seva missió serà ajudar tant als corredors com al públic. Se'ls coneixerà perquè portaran una samarreta identificativa de color taronja. L'Obra Social de la fundació La Caixa va destacar el paper que juga el voluntariat en el desenvolupament d'esdeveniments tant complexos com el triatló Challenge.
L'Agència Catalana de Turisme també ha apostat pel triatló Challenge Costa de Barcelona-Maresme pel seu potencial com a dinamitzador turístic. El Director de Relacions Institucionals de l'Agència Catalana de Turisme, Jordi Secall ha destacat que la celebració d'actes esportius de rellevància internacional, com el Challenge, donen un valor afegit a les zones turístiques i les rellancen com a destinacions de qualitat.