Calella ha acollit avui dijous un nou seminari de formació organitzat per la FEFIC, la Federació de Fires de Catalunya, amb el suport de la Diputació de Barcelona. Fins a la ciutat han arribat una trentena de tècnics de fires i esdeveniments com ara d'Argentona, Mataró o Viladecans, entre altres.
“Turisme i Fires, com crear un paquet turístic”. Aquest ha estat el títol del seminari que aquest dijous s'ha celebrat a Calella impulsat per la Federació de Fires de Catalunya.
El seminari ha estat impartit per la consultora turística Montse Arnau. L'objectiu era donar pautes per a la creació de paquets turístics vinculats al món de les fires i altres esdeveniments. En aquest sentit, Arnau ha destacat que actualment les fires es plantegen com a instruments de màrqueting en alça per a la dinamització i visibilitat de destinacions turístiques.
Montse Arnau considera essencial tenir una bona estratègia per fer un esdeveniment rendible.
En la mateixa línia s'ha expressat el director tècnic de la Fira de Calella i l'Alt Maresme. Ferran Muñoz ha destacat que cada vegada més les fires són un reclam des del punt de vista comercial i de màrqueting.
Recordem que a mitjan d'abril el ple de l'Ajuntament de Calella va aprovar inicialment el Pla d'Accions Local per a la millora de la competitivitat turística de Calella; un document en el qual es fixa el full de ruta per les polítiques turístiques que des del municipi es volen endegar amb el suport de l'Associació Turística de Calella d'ara fins al 2014.
“Turisme i Fires, com crear un paquet turístic”. Aquest ha estat el títol del seminari que aquest dijous s'ha celebrat a Calella impulsat per la Federació de Fires de Catalunya.
El seminari ha estat impartit per la consultora turística Montse Arnau. L'objectiu era donar pautes per a la creació de paquets turístics vinculats al món de les fires i altres esdeveniments. En aquest sentit, Arnau ha destacat que actualment les fires es plantegen com a instruments de màrqueting en alça per a la dinamització i visibilitat de destinacions turístiques.
Montse Arnau considera essencial tenir una bona estratègia per fer un esdeveniment rendible.
En la mateixa línia s'ha expressat el director tècnic de la Fira de Calella i l'Alt Maresme. Ferran Muñoz ha destacat que cada vegada més les fires són un reclam des del punt de vista comercial i de màrqueting.
Recordem que a mitjan d'abril el ple de l'Ajuntament de Calella va aprovar inicialment el Pla d'Accions Local per a la millora de la competitivitat turística de Calella; un document en el qual es fixa el full de ruta per les polítiques turístiques que des del municipi es volen endegar amb el suport de l'Associació Turística de Calella d'ara fins al 2014.