dilluns, 11 d’abril del 2011

Marca unitària

Tot el litoral barceloní es vol promocionar amb una única marca turística. Tant Garraf, Baix Llobregat, Penedès i Maresme perdrien la seva denominació actual i tot es passaria a dir només Costa de Barcelona. Aprofitant el Saló Internacional del Turisme els empresaris han demanat formalment que això sigui una realitat, i que s'elimini la Marca Costa de Barcelona-Maresme.

Per volum de llits la nova marca estaria al nivell de Costa del sol i Costa del Azahar. El motiu principal és aprofitar la capacitat atractiva de Barcelona en una única marca. S'aconseguiria tenir més empresaris darrera la nova marca per fer una millor promoció.



Els empresaris volen demanar al Conseller d'Empresa i Ocupació, Francesc Xavier Mena que s'ampliï la marca actual també cap al sud de la província. L'empresariat de Sitges, Castelldefels, el Penedès i el Maresme començaran a vendre immediatament els seus productes sota el nom de Costa de Barcelona, independentment del ritme em què la Generalitat faci els tràmits.