La Creu Roja de l'Alt Maresme ha encetat una nova campanya de captació de socis. Opta, en aquesta ocasió, pel model cara a cara: trucar a la porta de domicilis, empreses o establiments comercials i de restauració; explicar la tasca de l'entitat solidària i, a partir d'aquí, demanar implicació mitjançant una aportació econòmica.
Els voluntaris de la Creu Roja són els encarregats de la campanya i visitaran les poblacions de Calella, Pineda de Mar, Santa Susanna, Malgrat de Mar, Tordera, Palafolls i Fogars de la Selva.
Creu Roja Alt Maresme ja no farà trucades telefòniques per captar nous socis.
Des de dilluns, aquesta tasca es fa de forma presencial perquè l'entitat solidària entén que és la millor manera d'explicar els projectes que té en marxa. Ho ha dit la tècnica de Creu Roja Anna Rabassa en declaracions al programa Parlem-ne de Ràdio Calella: “és la primera vegada que fem aquest tipus de campanya de captació, no havíem provat mai fer un porta a porta dirigit a particulars i empreses. Volem provar si ens funciona perquè ens calen socis per a desenvolupar projectes. Ara no podem ajudar a la gent que ho necessita, amb tots els problemes que hi ha”.
Els encarregats de la campanya lliuraran un fulletó informatiu sobre els projectes que Creu Roja té en marxa en l'àmbit de la gent gran, la infància, el medi ambient, serveis preventius o la iniciativa del Banc dels Aliments. L'entitat ha acreditat tots els voluntaris de la campanya i, per tant, si no mostren aquesta identificació podria tractar-se d'una estafa. Així Rabasssa ha dit que “els voluntaris van tots uniformats amb roba de la Creu Roja i porten una identificació -el carnet de voluntari- que no es pot aconseguir enlloc més que a la Creu Roja de l'Alt Maresme o l'espanyola, no es poden falsificar. Ha de portar, a més, la firma del voluntari, i se'ls pot demanar per comprovar que és real”.
Amb la campanya, Creu Roja vol superar la xifra actual de col·laboradors, que se situa a l'entorn dels 2.800 socis i sòcies. Fer-se'n implica pagar una quota mínima de 40 euros anuals, tot i que cadascú pot establir l'aportació econòmica que vol fer i amb quina periodicitat.
Els voluntaris de la Creu Roja són els encarregats de la campanya i visitaran les poblacions de Calella, Pineda de Mar, Santa Susanna, Malgrat de Mar, Tordera, Palafolls i Fogars de la Selva.
Creu Roja Alt Maresme ja no farà trucades telefòniques per captar nous socis.
Des de dilluns, aquesta tasca es fa de forma presencial perquè l'entitat solidària entén que és la millor manera d'explicar els projectes que té en marxa. Ho ha dit la tècnica de Creu Roja Anna Rabassa en declaracions al programa Parlem-ne de Ràdio Calella: “és la primera vegada que fem aquest tipus de campanya de captació, no havíem provat mai fer un porta a porta dirigit a particulars i empreses. Volem provar si ens funciona perquè ens calen socis per a desenvolupar projectes. Ara no podem ajudar a la gent que ho necessita, amb tots els problemes que hi ha”.
Els encarregats de la campanya lliuraran un fulletó informatiu sobre els projectes que Creu Roja té en marxa en l'àmbit de la gent gran, la infància, el medi ambient, serveis preventius o la iniciativa del Banc dels Aliments. L'entitat ha acreditat tots els voluntaris de la campanya i, per tant, si no mostren aquesta identificació podria tractar-se d'una estafa. Així Rabasssa ha dit que “els voluntaris van tots uniformats amb roba de la Creu Roja i porten una identificació -el carnet de voluntari- que no es pot aconseguir enlloc més que a la Creu Roja de l'Alt Maresme o l'espanyola, no es poden falsificar. Ha de portar, a més, la firma del voluntari, i se'ls pot demanar per comprovar que és real”.
Amb la campanya, Creu Roja vol superar la xifra actual de col·laboradors, que se situa a l'entorn dels 2.800 socis i sòcies. Fer-se'n implica pagar una quota mínima de 40 euros anuals, tot i que cadascú pot establir l'aportació econòmica que vol fer i amb quina periodicitat.