Esquerra de Calella considera que en els darrers anys s'està fent un gran esforç per millorar l’oferta turística, apostant cap a un turisme de qualitat i treballant per la seva desestacionalització, alhora que s’impulsen marques com les de turisme familiar i esportiu, però encara hi han coses a millorar, com el finançament dels municipis turístics i la promoció turística. És el balanç que fa el partit republicà de l'última edició de Fitur.
Esquerra assegura que aquest any a Fitur, Calella, com la resta de destinacions turístiques catalanes, hi era present a l’estand de l’Agència Catalana de Turisme.
Consideren que Calella no podria tenir un estand propi perquè Fitur ha reduït la superfície expositora aproximadament en 17.000 m2 i amb una reducció de la presència empresarial d’un 9%. ERC creu que on sí que tindria sentit la presència de Calella amb estand propi o consorciat seria en fires i en mercats turístics emergents com a la Xina, on es podria contactar amb tour operadors locals. La cap de llista a les properes eleccions, Cristina Gómez, ha comentat que només la unió de tots els actors socials i polítics aconseguirà situar la ciutat com un referent turístic.
Esquerra creu que cal un nou pla de promoció turística, unes accions de marketing i de comercialització que acostin Calella al consumidor final.
El partit independentista apunta també a internet com una via d'exportació de l'oferta turística de la ciutat, ja que el 95% de turistes espanyols, segons una enquesta de Familitur, busquen informació de la destinació a través de la xarxa, i la majoria d'ells fan la reserva d'hotel també on-line, sense passar per les agències de viatges.
Esquerra assegura que aquest any a Fitur, Calella, com la resta de destinacions turístiques catalanes, hi era present a l’estand de l’Agència Catalana de Turisme.
Consideren que Calella no podria tenir un estand propi perquè Fitur ha reduït la superfície expositora aproximadament en 17.000 m2 i amb una reducció de la presència empresarial d’un 9%. ERC creu que on sí que tindria sentit la presència de Calella amb estand propi o consorciat seria en fires i en mercats turístics emergents com a la Xina, on es podria contactar amb tour operadors locals. La cap de llista a les properes eleccions, Cristina Gómez, ha comentat que només la unió de tots els actors socials i polítics aconseguirà situar la ciutat com un referent turístic.
Esquerra creu que cal un nou pla de promoció turística, unes accions de marketing i de comercialització que acostin Calella al consumidor final.
El partit independentista apunta també a internet com una via d'exportació de l'oferta turística de la ciutat, ja que el 95% de turistes espanyols, segons una enquesta de Familitur, busquen informació de la destinació a través de la xarxa, i la majoria d'ells fan la reserva d'hotel també on-line, sense passar per les agències de viatges.