Calella participarà en el programa de promoció per a les destinacions amb la marca de turisme familiar. Es realitzarà al Regne Unit i hi assistirà la directora de l'Oficina de Turisme.
El mercat anglès és l'objectiu de la campanya de promoció que ha ideat l'Agència Catalana de Turisme per a difondre i comercialitzar l'oferta que set destinacions tenen per al turista familiar. Es farà entre el 28 de febrer i el 2 de març, i durant aquests dies s'han programat reunions de treball amb operadors i agents turístics del Regne Unit. Es faran a Londres, Birmingham i Liverpool.
Calella hi participarà representada per la directora de l'Oficina de Turisme. Ho ha explicat la regidora Loida Serrano qui ha manifestat que “és un acte que nosaltres entenem que forma part del nostre compromís amb la marca de turisme familiar i de la nostra idea de potenciar el producte turístic que ens consolida i dóna forma dins el món del sol i la platja, i les destinacions vacacionals”.
Al workshop de turisme familiar també hi participarà la Fundació Turística de Santa Susanna, destinació que forma part de la marca Costa de Barcelona-Maresme.
Quant a la temporada d'aquest 2011, la regidora de Turisme s'ha mostrat molt prudent i ha dit a Ràdio Calella que el petit repunt d'arribada de turistes que es va registrar l'any passat és tan sols un indicador: “diuen els indicadors que les convulsions al nord del continent Africà afavoriran, sí... el que passa és que com que no s'ha consolidat encara en un segon o tercer any aquesta petita remuntada, encara no podem dir-ho. És un indicador positiu però que no es pot confirmar”.
Serrano ha explicat que el turisme és un dels sectors que millor han aguantat el cop de la crisi econòmica.
El mercat anglès és l'objectiu de la campanya de promoció que ha ideat l'Agència Catalana de Turisme per a difondre i comercialitzar l'oferta que set destinacions tenen per al turista familiar. Es farà entre el 28 de febrer i el 2 de març, i durant aquests dies s'han programat reunions de treball amb operadors i agents turístics del Regne Unit. Es faran a Londres, Birmingham i Liverpool.
Calella hi participarà representada per la directora de l'Oficina de Turisme. Ho ha explicat la regidora Loida Serrano qui ha manifestat que “és un acte que nosaltres entenem que forma part del nostre compromís amb la marca de turisme familiar i de la nostra idea de potenciar el producte turístic que ens consolida i dóna forma dins el món del sol i la platja, i les destinacions vacacionals”.
Al workshop de turisme familiar també hi participarà la Fundació Turística de Santa Susanna, destinació que forma part de la marca Costa de Barcelona-Maresme.
Quant a la temporada d'aquest 2011, la regidora de Turisme s'ha mostrat molt prudent i ha dit a Ràdio Calella que el petit repunt d'arribada de turistes que es va registrar l'any passat és tan sols un indicador: “diuen els indicadors que les convulsions al nord del continent Africà afavoriran, sí... el que passa és que com que no s'ha consolidat encara en un segon o tercer any aquesta petita remuntada, encara no podem dir-ho. És un indicador positiu però que no es pot confirmar”.
Serrano ha explicat que el turisme és un dels sectors que millor han aguantat el cop de la crisi econòmica.