Ha sortit al carrer una nova publicació. Una revista mensual gratuïta que vol posar-nos al dia sobre tot allò que fa referència a Calella: informació sobre la ciutat i les associacions locals, o les activitats que se celebren. A “La Revista de Calella” moltes de les pàgines les ocupen anuncis sobre botigues i restaurants, tot i que defuig de ser una publicació estrictament comercial. Ara se n'ha distribuït el primer exemplar. De cara als propers números, els lectors veuran com s'amplien i diversifiquen els continguts.
"La Revista de Calella" és una nova publicació, a tot color, sobre la ciutat i la seva història, telèfons d'interès, la seva oferta cultural i sobretot la comercial. Informar, educar, generar opinió i entretenir és, en essència, l'objectiu que diuen perseguir els editors amb aquesta nova revista que acaba de néixer. Fullejant el primer exemplar, hi trobem l'explicació d'una petita ruta turística per la ciutat i els seus principals llocs d'interès, una guia telefònica de serveis públics, l'agenda cultural del mes de febrer, una referència a la celebració del 151è aniversari del far i a la celebració de Sant Valentí. L'espai restant està destinat a publicitat.
Els editors de la revista volen ampliar i diversificar els continguts de cara als propers números. Ho ha dit Salvador Barnés en declaracions a Ràdio Calella. Barnés ha manifestat que “de cara al proper número tindrem entrevistes, hi ha gent que ens ha demanat els horaris de trens i autobusos, farmàcies de torn... i també tenir una mica d'entreteniment: horòscops, mots encreuats... En el proper número, la revista tindrà el doble de pàgines”.
A banda de potenciar els continguts, els editors de "La Revista de Calella" també es plantegen tractar algunes informacions en d'altres idiomes perquè també resulti atractiva pels turistes.
D'aquest primer número se n'ha fet una tirada de 10.000 exemplars, dels quals 5 mil s'han distribuït exclusivament per Calella i la resta per les poblacions que hi ha entre Arenys de Mar i Malgrat de Mar.
"La Revista de Calella" és una nova publicació, a tot color, sobre la ciutat i la seva història, telèfons d'interès, la seva oferta cultural i sobretot la comercial. Informar, educar, generar opinió i entretenir és, en essència, l'objectiu que diuen perseguir els editors amb aquesta nova revista que acaba de néixer. Fullejant el primer exemplar, hi trobem l'explicació d'una petita ruta turística per la ciutat i els seus principals llocs d'interès, una guia telefònica de serveis públics, l'agenda cultural del mes de febrer, una referència a la celebració del 151è aniversari del far i a la celebració de Sant Valentí. L'espai restant està destinat a publicitat.
Els editors de la revista volen ampliar i diversificar els continguts de cara als propers números. Ho ha dit Salvador Barnés en declaracions a Ràdio Calella. Barnés ha manifestat que “de cara al proper número tindrem entrevistes, hi ha gent que ens ha demanat els horaris de trens i autobusos, farmàcies de torn... i també tenir una mica d'entreteniment: horòscops, mots encreuats... En el proper número, la revista tindrà el doble de pàgines”.
A banda de potenciar els continguts, els editors de "La Revista de Calella" també es plantegen tractar algunes informacions en d'altres idiomes perquè també resulti atractiva pels turistes.
D'aquest primer número se n'ha fet una tirada de 10.000 exemplars, dels quals 5 mil s'han distribuït exclusivament per Calella i la resta per les poblacions que hi ha entre Arenys de Mar i Malgrat de Mar.