L'estació de Renfe de Calella no és cap excepció i, tal i com passa amb moltes altres de la comarca, aquests dies és objecte d'unes obres de millora de la seva accessibilitat i seguretat. Les obres que s'executen tenen un pressupost de poc més de 2 milions 300.000 euros.
Els milers d'usuaris que cada dia fan servir l'estació de Renfe de Calella veuen aquests dies alterat el seu recorregut dins d'aquestes instal·lacions. El motiu són les obres que des de fa unes setmanes es realitzen amb l'objectiu d'incrementar l'accessibilitat i la seguretat dels usuaris. Concretament, es perllongaran les andanes 1, 2 i 4 per tal que tinguin una amplada de 200 metres. D'aquesta manera, es podrà col·locar terra antilliscant i bandes lumíniques de seguretat. També s'instal·larà un ascensor. La part exterior de l'estació de Renfe disposarà, un cop acabades les obres, de marquesines de 80 metres de longitud que cobriran tot l'espai d'andanes al llarg del recinte.
També l'edifici és objecte d'una profunda transformació per millorar la seva accessibilitat. Ara es pot veure tota l'estructura buida del que fins ara acollia el vestíbul de l'estació, les oficines i el bar.
Durant el temps que duren les obres s'han instal·lat mòduls prefabricats que acullen el vestíbul provisional per la venda de bitllets on hi ha el personal. Precisament, és en aquesta zona on es concentren els venedors, el personal de seguretat, l'interventor i el personal eventual per realitzar el control dels viatgers. Tot i això, per l'altre extrem de l'estació cada dia hi ha molts viatgers que salten la tanca per evitar comprar el bitllet.
Els milers d'usuaris que cada dia fan servir l'estació de Renfe de Calella veuen aquests dies alterat el seu recorregut dins d'aquestes instal·lacions. El motiu són les obres que des de fa unes setmanes es realitzen amb l'objectiu d'incrementar l'accessibilitat i la seguretat dels usuaris. Concretament, es perllongaran les andanes 1, 2 i 4 per tal que tinguin una amplada de 200 metres. D'aquesta manera, es podrà col·locar terra antilliscant i bandes lumíniques de seguretat. També s'instal·larà un ascensor. La part exterior de l'estació de Renfe disposarà, un cop acabades les obres, de marquesines de 80 metres de longitud que cobriran tot l'espai d'andanes al llarg del recinte.
També l'edifici és objecte d'una profunda transformació per millorar la seva accessibilitat. Ara es pot veure tota l'estructura buida del que fins ara acollia el vestíbul de l'estació, les oficines i el bar.
Durant el temps que duren les obres s'han instal·lat mòduls prefabricats que acullen el vestíbul provisional per la venda de bitllets on hi ha el personal. Precisament, és en aquesta zona on es concentren els venedors, el personal de seguretat, l'interventor i el personal eventual per realitzar el control dels viatgers. Tot i això, per l'altre extrem de l'estació cada dia hi ha molts viatgers que salten la tanca per evitar comprar el bitllet.