dijous, 11 de març del 2010

Centralització de reclamacions

El Maresme és una de les comarques que més ha patit els efectes de la nevada: molts sense subministrament elèctric, centenars d’establiments que van haver d’abaixar persianes o, en el cas de botigues de producte fresc, pèrdues significatives.

Per centralitzar totes les queixes que els maresmencs vulguin traslladar a les companyies elèctriques, el Consell Comarcal del Maresme ha engegat un procediment adreçat als usuaris amb la intenció de presentar les reclamacions de forma conjunta a l’Agència Catalana de Consum, tal i com ha explicat el president del Consell Comarcal del Maresme, Josep Jo a Ràdio Calella.

El president del Consell Comarcal del Maresme ha dit que la nevada que va caure a Catalunya dilluns i d’una manera especial a la nostra comarca, afectant poblacions costaneres, ha estat del tot excepcional. Josep Jo apunta que cal aprendre d’aquesta experiència per adoptar les mesures necessàries per a minimitzar-ne els efectes de cara a episodis que puguin succeïr-se en un futur.

Jo ha dit que espera que en les properes hores el 100% dels maresmencs tornin a tenir subministrament elèctric.