El sector turístic de Calella valora aquests dies les conseqüències econòmiques de la falsa amenaça de bomba que va viure la ciutat dissabte a la tarda, un dels dies més importants turísticament parlant.
El president de l'Associació Turística de Calella considera que les conseqüències de la falsa amenaça de bomba sobre el sector podria haver estat més greus malgrat que sí que s'han produït algunes cancel·lacions per aquesta setmana i alguns turistes van decidir el mateix dissabte fer les maletes i marxar.
Pel que fa a les conseqüències a les guinguetes, aquestes han estat més desiguals, depenent del públic. En el cas de la guingueta que regenta el fill de Joaquim Fabré, els clients van marxar corrents i, evidentment sense pagar però van tornar la mateixa tarda o l'endemà. No va passar el mateix al restaurant La Gavina. Robert Subirana ha explicat a rtvcalella.cat que va haver una mica de tot. Clients que van tornar un cop va passar tot i van pagar i d'altres que estaven de pas i que ja no van tornar. En tot cas, Subirana recorda la situació com caòtica ja que van haver de deixar tot el que estaven fent per marxar de l'establiment.
Robert Subirana ha explicat també que en el moment d'evacuació i nervis es preguntaven qui assumiria les pèrdues i que els agents recomanaven reclamar directament a l'Estat.
El president de l'Associació Turística de Calella considera que les conseqüències de la falsa amenaça de bomba sobre el sector podria haver estat més greus malgrat que sí que s'han produït algunes cancel·lacions per aquesta setmana i alguns turistes van decidir el mateix dissabte fer les maletes i marxar.
Pel que fa a les conseqüències a les guinguetes, aquestes han estat més desiguals, depenent del públic. En el cas de la guingueta que regenta el fill de Joaquim Fabré, els clients van marxar corrents i, evidentment sense pagar però van tornar la mateixa tarda o l'endemà. No va passar el mateix al restaurant La Gavina. Robert Subirana ha explicat a rtvcalella.cat que va haver una mica de tot. Clients que van tornar un cop va passar tot i van pagar i d'altres que estaven de pas i que ja no van tornar. En tot cas, Subirana recorda la situació com caòtica ja que van haver de deixar tot el que estaven fent per marxar de l'establiment.
Robert Subirana ha explicat també que en el moment d'evacuació i nervis es preguntaven qui assumiria les pèrdues i que els agents recomanaven reclamar directament a l'Estat.