La crisi econòmica, tot i que ha afectat, no ha incidit de forma notable en les rebaixes d'estiu als comerços de Calella. La majoria de botigues i establiments, tot i la davallada, han pogut mantenir un bon nombre de vendes durant l'època de descomptes d'estiu, ajudats en bona part per les compres del turisme.
En general a tot Catalunya les rebaixes s'han tancat amb un balanç d'entre un 5 i un 10% menys de facturació que l'any passat, unes xifres que, tot i no ser bones, no representen una caiguda notable en les vendes segons ha explicat Ramon Villaret de Can Villaret.
La Confederació espanyola de Comerç atribueix el descens general de la facturació als alts descomptes en el preu, que han arribat al 70%, i puntualitzen que en volum, s'ha venut un 10% més de productes al final de la campanya respecte a quan van començar les rebaixes, per alliberar-se de la roba acumulada als magatzems de les botigues. Montse Cordon, vicepresidenta de Calella Centre Comercial, ha explicat que el que s'ha venut més ha estat la roba per a jovent.
La majoria de botigues i petits establiments de Calella han pogut salvar l'estiu gràcies als elevats descomptes i l’arribada de turisme familiar a la ciutat. No obstant, el fet d’haver començat amb descomptes pronunciats ha acabat perjudicant els comerciants ja que els seus beneficis han disminuït sensiblement.
La Direcció General de Comerç de la Generalitat ha constatat que la campanya de rebaixes d’estiu ha acabat amb un alt compliment de la normativa, segons la Conselleria d’Innovació, Universitats i Empresa, després de sumar al voltant de 5.000 inspeccions per evitar que les botigues comencessin les rebaixes abans d'hora.
En general a tot Catalunya les rebaixes s'han tancat amb un balanç d'entre un 5 i un 10% menys de facturació que l'any passat, unes xifres que, tot i no ser bones, no representen una caiguda notable en les vendes segons ha explicat Ramon Villaret de Can Villaret.
La Confederació espanyola de Comerç atribueix el descens general de la facturació als alts descomptes en el preu, que han arribat al 70%, i puntualitzen que en volum, s'ha venut un 10% més de productes al final de la campanya respecte a quan van començar les rebaixes, per alliberar-se de la roba acumulada als magatzems de les botigues. Montse Cordon, vicepresidenta de Calella Centre Comercial, ha explicat que el que s'ha venut més ha estat la roba per a jovent.
La majoria de botigues i petits establiments de Calella han pogut salvar l'estiu gràcies als elevats descomptes i l’arribada de turisme familiar a la ciutat. No obstant, el fet d’haver començat amb descomptes pronunciats ha acabat perjudicant els comerciants ja que els seus beneficis han disminuït sensiblement.
La Direcció General de Comerç de la Generalitat ha constatat que la campanya de rebaixes d’estiu ha acabat amb un alt compliment de la normativa, segons la Conselleria d’Innovació, Universitats i Empresa, després de sumar al voltant de 5.000 inspeccions per evitar que les botigues comencessin les rebaixes abans d'hora.