El 20 de febrer s’estrena a Calella l’òpera "La Bohème" de Puccini, amb el calellenc Albert Deprius com a tenor, encarnant el protagonista Rodolfo. És un espectacle de petit format que neix amb la voluntat d’aconseguir representacions més enllà de Calella
Aquest espectacle de l’òpera "
La Bohème", de Puccini, ha tirat endavant gràcies a la iniciativa personal del tenor calellenc Albert Deprius i sis intèrprets vocals més, on també destaca la soprano Beatrice Jimenez al paper de Musetta.
La intenció és portar "La Bohème" a altres teatres i auditoris del país i de fora. Per ara només està confirmada la representació del dia 20 a la sala Mozart, on els 6 cantants, sota la direcció d’escena d’Armin Heinemann i musical de Ricardo Estrada, interpretaran la història bohèmia de 4 artistes, amb 2 històries d’amor paral•leles
Les entrades es poden comprar de forma anticipada a un preu de 20 euros, i 24 a la guixeta de la sala al mateix dia de la representació.