L'Ajuntament vol presentar el cafè de Calella en el marc de la Quinzena Solidària, que se celebrarà a partir de la segona quinzena del mes de maig. Es crearà un producte singular de la ciutat, garantint que respecte els principis del comerç just. Un projecte que impulsa la Diputació de Barcelona i que a Calella s'està desenvolupant de mutu acord amb el Consell de Solidaritat, l'Associació de Comerciants i l'Associació Turística de Calella.
El cafè de Calella prové de Xiapas i està produït per la cooperativa Unión. Aquest va ser l'escollit en la cata que es va fer el passat 14 de març, entre altres dos cafès d'origen nicaragüenc i costa-riqueny. L'Ajuntament de Calella ha obert ara un procés participatiu per escollir la imatge de l'envàs del primer producte de ciutat.
La regidora de Ciutadania, Pilar Rocafort, ha explicat que "a la Biblioteca hi ha disponibles les butlletes de votació. Tenim tres propostes d'imatge, totes tres amb la imatge del far, però amb tres fotografies diferents. Fins el 31 de març presencialment a la biblioteca o a través de consensus es podrà fer la votació i tria de la imatge". Consensus és l'espai virtual per al foment de la participació on, en breu, s'activarà el qüestionari.
D'acord amb l'Associació de Comerciants de Calella, aquest primer producte de ciutat es distribuirà per les botigues de Calella que ho demanin. També s'oferirà als membres de l'Associació Turística de Calella perquè els seus clients l'adquireixin com a record de la seva estada.
El cafè de Calella prové de Xiapas i està produït per la cooperativa Unión. Aquest va ser l'escollit en la cata que es va fer el passat 14 de març, entre altres dos cafès d'origen nicaragüenc i costa-riqueny. L'Ajuntament de Calella ha obert ara un procés participatiu per escollir la imatge de l'envàs del primer producte de ciutat.
La regidora de Ciutadania, Pilar Rocafort, ha explicat que "a la Biblioteca hi ha disponibles les butlletes de votació. Tenim tres propostes d'imatge, totes tres amb la imatge del far, però amb tres fotografies diferents. Fins el 31 de març presencialment a la biblioteca o a través de consensus es podrà fer la votació i tria de la imatge". Consensus és l'espai virtual per al foment de la participació on, en breu, s'activarà el qüestionari.
D'acord amb l'Associació de Comerciants de Calella, aquest primer producte de ciutat es distribuirà per les botigues de Calella que ho demanin. També s'oferirà als membres de l'Associació Turística de Calella perquè els seus clients l'adquireixin com a record de la seva estada.