Un grup d’usuaris de la línia 1 de Rodalies RENFE ha posat en marxa una campanya de recollida de signatures. L'objectiu és tenir el suport de la ciutadania per demanar a la companyia que torni a posar el darrer tren nocturn que cobria el trajecte Hospitalet-Mataró-Blanes els cap de setmana i festius.
Aquest tren sortia a les 22:25 de l'estació de Sants i RENFE, sense cap avís previ el va suprimir el passat mes de desembre. La impulsora de la recollida de signatures, Belinda Rial, ha explicat el problema i ha indicat que des de les passades festes de Nadal s'han quedat sense tren per tornar a casa.
En només 2 setmanes de recollida ja han aconseguit 1.100 suports, principalment als interiors dels trens, a les estacions i pels carrers de les poblacions del Maresme.
A banda de la recollida de firmes, les impulsores d'aquesta iniciativa recomanen als ciutadans que facin la queixa de la supressió d'aquest servei directament a les estacions de RENFE o bé a través de la pàgina web de Rodalies de Catalunya, tal i com ha indicat Chelo Paredes.
Les impulsores de la recollida de signatures han manifestat que és una contradicció que, per una banda, des de les administracions es vulgui potenciar l’ús dels transports públics, i, per l’altra, es suprimeixin trens. També han dit que juntament amb aquesta petició, demanaran que hi hagi més trens que comuniquin Mataró amb Maçanet cada 20 o 30 minuts.
Per això, han redactat una carta que enviaran al president català Artur Mas. Des de RENFE justifiquen la cancel·lació d'aquest tren per un reajustament d’horaris en funció de l’ús del servei.
Aquest tren sortia a les 22:25 de l'estació de Sants i RENFE, sense cap avís previ el va suprimir el passat mes de desembre. La impulsora de la recollida de signatures, Belinda Rial, ha explicat el problema i ha indicat que des de les passades festes de Nadal s'han quedat sense tren per tornar a casa.
En només 2 setmanes de recollida ja han aconseguit 1.100 suports, principalment als interiors dels trens, a les estacions i pels carrers de les poblacions del Maresme.
A banda de la recollida de firmes, les impulsores d'aquesta iniciativa recomanen als ciutadans que facin la queixa de la supressió d'aquest servei directament a les estacions de RENFE o bé a través de la pàgina web de Rodalies de Catalunya, tal i com ha indicat Chelo Paredes.
Les impulsores de la recollida de signatures han manifestat que és una contradicció que, per una banda, des de les administracions es vulgui potenciar l’ús dels transports públics, i, per l’altra, es suprimeixin trens. També han dit que juntament amb aquesta petició, demanaran que hi hagi més trens que comuniquin Mataró amb Maçanet cada 20 o 30 minuts.
Per això, han redactat una carta que enviaran al president català Artur Mas. Des de RENFE justifiquen la cancel·lació d'aquest tren per un reajustament d’horaris en funció de l’ús del servei.