L'alcalde de Calella fa un balanç molt positiu pel que fa al nombre de visites del públic general durant el cap de setmana a la fira turística ITB de Berlín. Un optimisme però, que segons Josep Maria Juhé, no s’ha respirat entre els empresaris turístics i touroperadors que han visitat el certamen els primers tres dies, és a dir, dimecres, dijous i divendres passat.![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgcPldJavOB5-Jru1gRtPDa43903TyeByMij8BBYP7A8bG1vsFHm4yEJIiwPwTrgr_N2ISS6A2zKJHwl6MGzRcF1VUiKeESj8GHeOowTvN7H3_RPRwkOr92_5N-qPyhsV-IvXmXBzS0FuY/s400/logo-en.gif)
Aquest balanç desigual pot tenir diversos factors segons el president del Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme i alcalde de Calella. Entre els elements determinants d’aquest pessimisme hi hauria la crisi i les noves formes del públic a l’hora d’adquirir els productes turístics.
Juhé ha explicat que el públic s’ha interessat especialment per l’oferta turística de les 4 poblacions que es troben sota el paraigua Costa de Barcelona Maresme com són Calella, Pineda de Mar, Santa Susanna i Malgrat de Mar. Durant la ITB s’han promocionat les diverses marques turístiques de la comarca com la familiar i l’esportiva.