
Fins al moment el que sí hi ha signat és un acord entre el Consell Comarcal del Maresme, l’Ajuntament de Calella i l’empresa organitzadora de la triatló en què s’estableixen les responsabilitats de cada part en el desenvolupament de la Challenge. Les administracions posen a disposició dels organitzadors la carretera Nacional 2 i les infraestructures de les poblacions per on discorrerà la prova. Segons ha reconegut a Ràdio Calella el gerent del Consell Comarcal, Eladi Torres, el més complicat és el tall de la Nacional 2. Durant la mitja Challenge estarà tallada 7 hores, temps en què els ciutadans podran circular per l’autopista de manera gratuïta a través d’uns tickets magnètics que es repartiran per diferents punts.
Eladi Torres ha explicat que aquests dies s’ultimen detalls sobre on s’ubicaran els punts de lliurement de tickets o el disseny d’aquests. En alguns casos aquests punts estaran molt a prop de les entrades de l’autopista, a les rotondes.
Torres també ha explicat que aquests dies mantenen reunions amb les Policies Locals i Mossos d’Esquadra per perfilar el dispositiu de seguretat que s’aplicarà durant la mitja Challenge.