Aquest cap de setmana acaba l'Oktoberfest, la festa de la cervesa de Calella. Ha estat la 22ena edició de l'esdeveniment, on han participat bandes de música i una coral, que s'han integrat en la vida festiva de la ciutat, en la Fira i en el Challenge.
En total i fins ara han passat per Calella unes 3000 persones, totes elles allotjades en hotels de la ciutat. Aquest any ha estat el primer que hi ha hagut dues agències de viatges que organitzen l'Oktoberfest, que són Serhs Turisme i NT Incoming, a més del suport de l'Agència Turística de Calella i l'Ajuntament, que ha pagat la carpa i el seu manteniment. El balanç que es fa de la festa de la cervesa és, segons l'organització, totalment satisfactori. S'ha pogut allargar la temporada turística i descentralitzar l'oferta en llits d'hotel, un aspecte molt interessant per les empreses organitzadores de la festa, una d'elles el Grup Serhs, representada per Eudald Puig. El cap de màrqueting i comunicació de l'empresa considera que la festa s'ha de potenciar sobretot amb una major implicació de les administracions públiques que li donin un impuls que permetin professionalitzar-la més per crear un producte que "hi doni un valor afegit" -ha assenyalat Puig.
Cada nit, a la Carpa de l'Oktoberfest, hi han tocat bandes musicals a Calella, provinents de 14 països diferents, des d'Àustria i Bèlgica, fins a Suïssa i Alemanya, passant per Letònia, Noruega, Eslovènia i el Sud del Tirol, entre altres. A més, fins a Calella hi ha vingut també una coral danesa que va participar en la missa del vespre de dissabte dia 3 d'octubre.
Lluny queda el primer degollament del barril de cervesa d'ara fa tres setmanes i que donava el tret de sortida a una festa on els participants han pogut menjar productes típics alemanys com el bratswurst, la kartoffesalat i l'schnitzel. De cervesa se n'ha begut molta, i ben variada. N'hi havia de Bèlgica, Alemanya, Països Baixos, Dinamarca, Irlanda, Gran Bretanya, Austràlia i Mèxic.
En total i fins ara han passat per Calella unes 3000 persones, totes elles allotjades en hotels de la ciutat. Aquest any ha estat el primer que hi ha hagut dues agències de viatges que organitzen l'Oktoberfest, que són Serhs Turisme i NT Incoming, a més del suport de l'Agència Turística de Calella i l'Ajuntament, que ha pagat la carpa i el seu manteniment. El balanç que es fa de la festa de la cervesa és, segons l'organització, totalment satisfactori. S'ha pogut allargar la temporada turística i descentralitzar l'oferta en llits d'hotel, un aspecte molt interessant per les empreses organitzadores de la festa, una d'elles el Grup Serhs, representada per Eudald Puig. El cap de màrqueting i comunicació de l'empresa considera que la festa s'ha de potenciar sobretot amb una major implicació de les administracions públiques que li donin un impuls que permetin professionalitzar-la més per crear un producte que "hi doni un valor afegit" -ha assenyalat Puig.
Cada nit, a la Carpa de l'Oktoberfest, hi han tocat bandes musicals a Calella, provinents de 14 països diferents, des d'Àustria i Bèlgica, fins a Suïssa i Alemanya, passant per Letònia, Noruega, Eslovènia i el Sud del Tirol, entre altres. A més, fins a Calella hi ha vingut també una coral danesa que va participar en la missa del vespre de dissabte dia 3 d'octubre.
Lluny queda el primer degollament del barril de cervesa d'ara fa tres setmanes i que donava el tret de sortida a una festa on els participants han pogut menjar productes típics alemanys com el bratswurst, la kartoffesalat i l'schnitzel. De cervesa se n'ha begut molta, i ben variada. N'hi havia de Bèlgica, Alemanya, Països Baixos, Dinamarca, Irlanda, Gran Bretanya, Austràlia i Mèxic.