Calella ja té marca pròpia. Un disseny modern, juvenil i trencador concebut per reivindicar els valors d’una ciutat oberta al mar, cosmopolita i alegre. Es tracta de dues figures modulars que dibuixen la “C” de Calella i que combinen el negre i el blau intens de la nostra mar Mediterrània. L’acompanya l’eslògan “Calella és més”.
Aquesta és la proposta gràfica escollida per l’Ajuntament de Calella, d’entre les diferents opcions plantejades per estudis de disseny de la ciutat. L’autora és la jove Gisela Toll, qui divendres passat, i en el marc de la primera jornada d’economia i ciutat “Calella Emprèn”, va presentar la marca al teixit empresarial local -majoritàriament empresaris vinculats al turisme-.
Els assistents a la jornada econòmica calellenca havien pogut sentir abans de veure per primer cop la marca, la conferència de Josep Chias, expert en màrqueting turístic i màrqueting del sector públic i un dels ideòlegs del primer pla de màrqueting turístic estatal que va desembocar en el disseny realitzat per Joan Miró.
Ara, la nova marca de Calella s’haurà de plasmar en tota la documentació, informació o publicitat que editi l’Ajuntament. S’entén que caldrà un procés d’adaptació a la nova marca, pel seu caràcter trencador. Per això, s’ha plantejat un pla de comunicació que començarà, a principis de l’any vinent, amb una presentació als ciutadans, tal i com ha explicat la regidora de Turisme, Loida Serrano. Una campanya que podria coincidir amb la presentació del Pla d’Accions Turístiques.
Precisament, el Pla d'Accions Turístiques és un document que culminarà el llarg procés que ha portat al sector públic i al sector turístic privat a realitzar una diagnosi sobre la oferta actual i a establir un pacte de convivència amb la ciutadania.
La jornada d’economia i ciutat va acabar amb l’entrega de cinc reconeixements a empreses de Calella. La distinció a l’empresa destacada per l’aplicació de mesures de Responsabilitat Social Empresarial va ser per Jaumar Busca’t l’aventura, SL. L’empresa reconeguda per haver aplicat les noves tecnologies a la gestió empresarial va ser la Corporació de Salut del Maresme i La Selva. Reconeixement ex aequo pel Club Natació Calella i Termotur, per haver implantat mesures d’eficiència mediambiental. L’empresa amb empremta pròpia Viatges Blau Marí; i finalment reconeixement a un iniciativa empresarial amb 50 anys d’història: Fusteria Massó.
Aquesta és la proposta gràfica escollida per l’Ajuntament de Calella, d’entre les diferents opcions plantejades per estudis de disseny de la ciutat. L’autora és la jove Gisela Toll, qui divendres passat, i en el marc de la primera jornada d’economia i ciutat “Calella Emprèn”, va presentar la marca al teixit empresarial local -majoritàriament empresaris vinculats al turisme-.
Els assistents a la jornada econòmica calellenca havien pogut sentir abans de veure per primer cop la marca, la conferència de Josep Chias, expert en màrqueting turístic i màrqueting del sector públic i un dels ideòlegs del primer pla de màrqueting turístic estatal que va desembocar en el disseny realitzat per Joan Miró.
Ara, la nova marca de Calella s’haurà de plasmar en tota la documentació, informació o publicitat que editi l’Ajuntament. S’entén que caldrà un procés d’adaptació a la nova marca, pel seu caràcter trencador. Per això, s’ha plantejat un pla de comunicació que començarà, a principis de l’any vinent, amb una presentació als ciutadans, tal i com ha explicat la regidora de Turisme, Loida Serrano. Una campanya que podria coincidir amb la presentació del Pla d’Accions Turístiques.
Precisament, el Pla d'Accions Turístiques és un document que culminarà el llarg procés que ha portat al sector públic i al sector turístic privat a realitzar una diagnosi sobre la oferta actual i a establir un pacte de convivència amb la ciutadania.
La jornada d’economia i ciutat va acabar amb l’entrega de cinc reconeixements a empreses de Calella. La distinció a l’empresa destacada per l’aplicació de mesures de Responsabilitat Social Empresarial va ser per Jaumar Busca’t l’aventura, SL. L’empresa reconeguda per haver aplicat les noves tecnologies a la gestió empresarial va ser la Corporació de Salut del Maresme i La Selva. Reconeixement ex aequo pel Club Natació Calella i Termotur, per haver implantat mesures d’eficiència mediambiental. L’empresa amb empremta pròpia Viatges Blau Marí; i finalment reconeixement a un iniciativa empresarial amb 50 anys d’història: Fusteria Massó.