dijous, 3 de desembre del 2009

Marca, pla i turisme

L’Ajuntament de Calella presentarà demà a la tarda la nova imatge promocional de la ciutat. Un disseny cridat a esdevenir la marca pròpia de Calella, amb la qual identificar-se a tot el món.

La presentació es farà en el marc de la jornada de debat i reflexió que, sota el títol “Calella Emprèn” seguirà la línia iniciada per la tradicional Nit de l’Empresari. Un format que la regidoria de Promoció Econòmica va creure que s’havia de canviar per convertir aquest fòrum en un veritable espai de trobada i de transmissió de coneixement entre l’empresariat, tal i com ha explicat l'alcalde Josep Maria Juhé, qui ha recordat que ja al mes de maig es va celebrar un primer debat sobre els reptes i oportunitats que oferia Calella pel món de l'empresa en termes de turisme esportiu.

La jornada de demà mantindrà com a eix temàtic el turisme i s’aprofitarà la reunió per presentar als assistents -majoritàriament empresaris locals i comarcals- els resultats de Pla d’Acció Local de Turisme. Un document que defineix en quins paràmetres s’ha de desenvolupar el futur turístic del municipi. De la presentació del Pla se n’encarregarà un dels responsables de l’empresa ALS, l’empresa redactora del projecte.

L’altra intervenció destacada de la jornada serà la de l’expert en màrqueting turístic Josep Chias qui parlarà de la importància de la marca per a les destinacions turístiques. Aquesta conferència serà la que donarà pas a la presentació de la marca “Calella”.

Seguint el camí iniciat per la Nit de l’Empresari, l’Ajuntament de Calella lliurarà demà diversos reconeixements a empreses i iniciatives empresarials que hagin destacat en diversos àmbits de gestió.

La jornada Calella Emprèn se celebrarà demà a partir de les 5 de la tarda a l’edifici de l’Ajuntament Vell.