Calella substitueix la Nit de l’Empresari per una jornada adreçada al teixit empresarial local i maresmenc en la qual es farà la presentació de la nova marca promocional de la ciutat.
Se celebrarà el primer divendres de desembre a l’edifici de l’Ajuntament vell i servirà, principalment per exposar les conclusions del Pla d’Acció Local pel Turisme i premiar les empreses i iniciatives empresarials que hagin destacat en l’àmbit de la responsabilitat social empresarial.
L’Ajuntament de Calella ha convocat a diversos estudis de disseny per escollir la nova marca promocional de Calella. Un logotip que es persentarà el divendres 4 de desembre en el marc de la jornada que sota el títol “Calella Emprèn” ha organitzat la Regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament.
Se celebrarà el primer divendres de desembre a l’edifici de l’Ajuntament vell i servirà, principalment per exposar les conclusions del Pla d’Acció Local pel Turisme i premiar les empreses i iniciatives empresarials que hagin destacat en l’àmbit de la responsabilitat social empresarial.
L’Ajuntament de Calella ha convocat a diversos estudis de disseny per escollir la nova marca promocional de Calella. Un logotip que es persentarà el divendres 4 de desembre en el marc de la jornada que sota el títol “Calella Emprèn” ha organitzat la Regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament.
La nova marca de Calella, de la qual no n’ha trascendit cap aspecte, es presentarà en societat, en aquest cas davant el teixit empresarial local i comarcal, un cop s’hagi dut a terme una conferència introductòria que anirà a càrrec de l’expert en màrqueting turístic Josep Chias.
I és que l’activitat turística de Calella serà l’eix de la jornada. Aprofitant que es convoca als empresaris, els responsables municipals exposaran les conclusions del Pla d’Acció Local de Turisme que s’han compromès a seguir l’Ajuntament, per la part pública, i l’Associació Turística de Calella, per la part privada. El tècnic de Promoció Econòmica, Fabio Valbonesi, ha comentat que el pla "és la guia del futur desenvolupament turístic de la població". Valbonesi ha dit que "s'ha de pensar que les noves formes turístiques no només són pel sector hoteler, sinó que d'alguna manera han de servir per potenciar tot el que s'està fent des de comerç, des dels restaurants".
I és que l’activitat turística de Calella serà l’eix de la jornada. Aprofitant que es convoca als empresaris, els responsables municipals exposaran les conclusions del Pla d’Acció Local de Turisme que s’han compromès a seguir l’Ajuntament, per la part pública, i l’Associació Turística de Calella, per la part privada. El tècnic de Promoció Econòmica, Fabio Valbonesi, ha comentat que el pla "és la guia del futur desenvolupament turístic de la població". Valbonesi ha dit que "s'ha de pensar que les noves formes turístiques no només són pel sector hoteler, sinó que d'alguna manera han de servir per potenciar tot el que s'està fent des de comerç, des dels restaurants".
De fet, el turisme esportiu és un dels segments de mercat que el Pla d’Acció Local de Turisme diu que s’han de potenciar; juntament amb el familiar, el de proximitat i el turisme de salut.
La jornada Calella Emprèn començarà a 2/4 de 5 de la tarda i finalitzarà a 2/4 de 8 del vespre amb el lliurament de reconeixements a empreses locals. En aquesta ocasió, l’Ajuntament ha decidit premiar les iniciatives vinculades a la Responsabilitat Social Empresarial, a l’ètica empresarial. Valbonesi ha dit que es premiarà "la implantació de mesures d'eficiència mediambiental: aillament tèrmic en empreses o reducció en impressió de paper".
Les empreses poden presentar-se directament com a candidates a un d’aquests premis, sol.licitant un formulari a la Regidoria de Promoció Econòmica. Trucant al telèfon 93 769 72 40 o bé via Internet, enviant un correu electrònic a l’adreça aj035.slo@calella.cat