Dilluns de la setmana vinent comença el nou curs al Centre Obert Els Pins, un servei que ofereix l'Ajuntament de Calella per aquells nens i joves que necessiten un reforç escolar o una atenció pedagògica especial. Aquests dies es poden fer arribar les inscripcions al mateix Centre o a Serveis Socials.
Tots els infants i joves entre 4 i 12 anys que estiguin empadronats a Calella i que necessitin una activitat de suport escolar tenen de nou la oportunitat d'inscriure's al Centre Obert Els Pins. És un recurs que s'ofereix a aquells alumnes amb necessitats especials d'educació o que els cal una ajuda per acabar de fer els deures o seguir les matèries lectives amb atenció. Però al Centre Obert "no només hi estudien, també s'ho passen prou bé"-ha indicat Olga Montsant, la seva directora.
El Centre Obert Els Pins gaudeix cada dia de més bona salut i només en el primer dia d'inscripcions ja se'n van registrar 5 en només un matí. Una xifra que ha continuat pujant per omplir els diferents grups d'edat. Tots menys el dels més petits.
El servei municipal es destina a qualsevol nen o jove de la ciutat, però són les famílies desestructurades i també les provinents de la immigració les que en fan ús majoritariament. Els Pins es converteixen, doncs, en una eina d'integració per als nouvinguts, que coneixen també altres espais i equipaments de la ciutat. A més, la comunicació entre monitors i nens sol ser molt efectiva, ja que hi ha un educador per cada deu infants, cosa que garanteix una atenció individualitzada als alumnes amb més dificultats.

El Centre Obert Els Pins gaudeix cada dia de més bona salut i només en el primer dia d'inscripcions ja se'n van registrar 5 en només un matí. Una xifra que ha continuat pujant per omplir els diferents grups d'edat. Tots menys el dels més petits.
El servei municipal es destina a qualsevol nen o jove de la ciutat, però són les famílies desestructurades i també les provinents de la immigració les que en fan ús majoritariament. Els Pins es converteixen, doncs, en una eina d'integració per als nouvinguts, que coneixen també altres espais i equipaments de la ciutat. A més, la comunicació entre monitors i nens sol ser molt efectiva, ja que hi ha un educador per cada deu infants, cosa que garanteix una atenció individualitzada als alumnes amb més dificultats.