L’Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona ofereix aquests dies a Calella un servei d’atenció als contribuents que vulguin fer algun tràmit relacionat amb la revisió del valor cadastral.
El personal de l’oficina situada al carrer Barcelona, just darrera l’Ajuntament de Calella, ha atès des de la setmana passada i fins ahir dimarts un total de 315 consultes per incidències o per demanar informació. La Diputació de Barcelona va enviar fa algunes setmanes a tots els propietaris d’immobles de Calella el resultat de l’actualització del valor cadastral, amb les dades relatives a la finca i al propietari.
El personal de l’oficina situada al carrer Barcelona, just darrera l’Ajuntament de Calella, ha atès des de la setmana passada i fins ahir dimarts un total de 315 consultes per incidències o per demanar informació. La Diputació de Barcelona va enviar fa algunes setmanes a tots els propietaris d’immobles de Calella el resultat de l’actualització del valor cadastral, amb les dades relatives a la finca i al propietari.
Els contribuents que hagin detectat algun error en aquestes dates o creuen que l’actualització del cadastre no s’ha fet correctament, poden adreçar-se a l’oficina per reclamar la incidència. Segons fonts municipals, l’Organisme de Gestió Tributària ha comptabilitat fins al moment un total de 36 reclamacions per diferència de superfícies i 68 més per canvis de noms.
Per millorar l’atenció al ciutadà, l’Ajuntament de Calella ha posat a disposició de l’oficina de la Diputació dos auxiliars administratius.